REKLAMACE
Měli byste vědět, že textilní autokoberečky v našem internetovém obchodě jsou jedinečné produkty, proto prosím udělejte svoji objednávku promyšleně. Pokud nejste spokojeni s přijatými textilními koberci, bohužel nemůžeme akceptovat reklamaci! Můžeme vám, ale poskytnout nový produkt za stejnou cenu.
- pokud jsme udělali chybu my, jsme samozřejmě připraveni problém vyřešit!
- 14 pracovních dnů je na vyhodnocení reklamace (nezoufejte, pokud nedostanete odpověď do 3 dnů, neznamená to, že se vaším problémem nezabýváme)
- v případě reklamace nám VŽDY přiložte fotodokumentaci, protože se jedná o produkty, které potřebujeme vidět.
- v případě posouzení reklamace a v případě vrácení peněz nám zašlete číslo bankovního účtu na náš e-mail: info@autocarpet.hu, na který bude vrácena platba do dnů.
Reklamaci zašlete jasně formulovanou, doloženou fotografií a pošlete nám ji s uvedením čísla objednávky! Usnadníte nám práci, takže můžeme jednat rychleji.
REKLAMAČNÍ ŘÁD - pokyny pro spotřebitele - způsob reklamace.
Spotřebitel má právo využít reklamaci ve smyslu zákona 250/2007 Sb. a pro reklamační řízení se stanoví následující postup.
- Spotřebitel uvědomí prodávajícího o reklamaci na -mailovou adresu kofin@autorohoze.eu napíše skutkový stav reklamovaného zboží s uvedením čísla objednávky, VŽDY přiloží fotodokumentaci reklamovaného zboží, protože jde o produkty, které potřebujeme vidět pro posouzení oprávněnosti reklamace.
- V případě uznání reklamace se zahajuje ihned reklamační řízení s přidělením pořadového čísla reklamace kupujícího. Reklamační řízení je do 3 pracovních dnů a nesmí být delší než 30 dní.
- Prodávající je povinen při uplatnění reklamace vydat spotřebiteli potvrzení o zahájení reklamace.
Pokud je reklamace uplatněna prostřednictvím dálkové komunikace prodávající je povinen potvrzení doručit spotřebiteli ihned. Není-li možné doručit potvrzení ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace, potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud spotřebitel má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.
- Vyřízení reklamace je ukončeno reklamačním řízením předáním opraveného výrobku, výměnou výrobku, vrácením kupní ceny výrobku, vyplacením přiměřené slevy z ceny výrobku, písemná výzva k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí.
- Prodávající je povinen vést evidenci reklamací.
- V případě alternativního řešení sporů se můžete obrátit na Inspektorát slovenské obchodní inspekce.
REKLAMACE nelze uznat v následujících případech:
Měli byste vědět, že textilní autokoberce v našem internetovém obchodě jsou specializované produkty vyráběné na zakázku, proto prosím udělejte svoji objednávku promyšleně a zodpovědně. Pokud nejste spokojeni s vyrobenými textilními koberci, bohužel nemůžeme akceptovat reklamaci! Textilní koberce se vyrábějí speciálně na zakázku vaší objednávky.
- pokud prodávající udělal chybu, jsme samozřejmě připraveni reklamaci vyřešit!
- jestli objednávka byla zadána kupujícím nesprávné reklamaci není možné uznat, můžeme vám, ale poskytnout nové zboží - textilní koberec za stejnou cenu.
- na vyhodnocení reklamace obdržíte odpověď do 3 pracovních dnů
- v případě reklamace nám VŽDY přiložte fotodokumentaci, protože se jedná o produkty, které potřebujeme vidět.
- v případě posouzení reklamace a v případě vrácení peněz nám zašlete číslo Vašeho bankovního účtu na náš e-mail: info@autocarpet.hu, a bude Vám vrácena platba bezodkladně.
Reklamaci zašlete jasně formulovanou, doloženou fotografií a pošlete nám ji s uvedením čísla objednávky! Usnadníte nám práci, takže můžeme jednat rychleji.